miateresia.blogg.se

40~årig mamma och mormor. Bipolär, borderline och andra diagnoser ställer till det i min vardag. Följ mig i min kamp till en vardag med jobb, sunda relationer och fritidsintressen. kram ♡

Ryck upp dig

Kategori:

Är jäkligt lätt att säga när man aldrig mått dåligt själv. Vad ska jag rycka i? Fan är så less nu. Säger jag något så vill jag bara ha uppmärksamhet, säger jag inget så är jag suicid.

Jag gör så gott jag kan. Men det hjälper inte alltid. Man ska prestera mera och mera och mera.

Idag lägger jag mig under täcket och stannar där😢

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2014-12-29 | 16:12:46
    Bloggadress: http://mejomitt.blogg.se

    Nu kommer jag äntligen in på din blogg, har inte funkat innan :)

    Kram på dej!

    Svar: Välkommen hit. kramen
    miateresia.blogg.se

Kommentera inlägget här: