miateresia.blogg.se

40~årig mamma och mormor. Bipolär, borderline och andra diagnoser ställer till det i min vardag. Följ mig i min kamp till en vardag med jobb, sunda relationer och fritidsintressen. kram ♡

Rollercoaster

Kategori:

Det svänger i mitt liv nu. Glad och deprimerad på en och samma gång. Trillat tbx oxå. 
I helgen var Novalie och hennes föräldrar här. Förra måndagen var vi till Åland jag och PG. Vi hade det jättebra. Förra onsdagen hälsade vi på Sara i hennes nya boende. Hon hade det väldigt fint. Familjen var trevliga. Stolt över henne. Ikväll ska jag, PG och Stefan möta upp Sara och hennes fosterbror på Brovallen. Det blir speedway där. Jag och Sara har aldrig varit på det innan. Det blir spännande.

Nu ska jag sätta lite fart här.

Bilder från veckan.

















Kommentera inlägget här: