miateresia.blogg.se

40~årig mamma och mormor. Bipolär, borderline och andra diagnoser ställer till det i min vardag. Följ mig i min kamp till en vardag med jobb, sunda relationer och fritidsintressen. kram ♡

Lång dag

Kategori:

Började med att bli bjuden på lunch hos svärmor. Underbart att slippa laga mat ibland. Sen for vi till stan. Sambon skulle masseras. Shoppade lite oxå. Fick en bok av sambon. Om prinsessan Madeleine 😊. ...jag och kungahuset. Suttit i sen jag var liten, denna kärlek till kungafamiljen.

Nåja nu sitter jag och jäser efter god mat. Sambon kollar hockey och jag bloggar/läser bloggar. Har börjat följa några. Flera av dom är riktiga kämpar. En av dom är en kille. Han ger sån energi genom sin blogg. Man är inte ledsen efter ett besök hos honom.

Puss och kram på er♡

KOMMENTARER:

  • mejomitt.blogg.se säger:
    2015-02-26 | 21:13:08

    Låter som en bra dag!

    Svar: Haft en riktigt bra dag♡ kram på dig
    miateresia.blogg.se

Kommentera inlägget här: