miateresia.blogg.se

40~årig mamma och mormor. Bipolär, borderline och andra diagnoser ställer till det i min vardag. Följ mig i min kamp till en vardag med jobb, sunda relationer och fritidsintressen. kram ♡

Elaka människa

Kategori:

Har jag fått höra att jag är i många år. Tror fan det. När jag lär mig att säga ifrån brukar det bli så. Folk får köra med mig ett längre tag tills jag tröttnat. Borde sätta ner foten direkt i nya relationer. Lätt att vara efterklok. Detta äter upp mig inifrån. Orkar inte detta ständiga tjafs och bråk. 

Samtidigt som utsättningen pågår. Mår som jag gjorde i mina graviditeter. Skit med andra ord. Fan vilken bitter människa jag har blivit senaste dagarna. Behöver verkligen nått nytt i tillvaron✋
nått att se fram emot. 

Får väl skriva mig en önskelista som barn gör😂
Nu blir det meds innan jag kryper ner i sängen. 
Sorry gnälligt inlägg♡
Kommentera inlägget här: