miateresia.blogg.se

40~årig mamma och mormor. Bipolär, borderline och andra diagnoser ställer till det i min vardag. Följ mig i min kamp till en vardag med jobb, sunda relationer och fritidsintressen. kram ♡

Bilder

Kategori: Allmänt

Eftersom man inte kan lägga upp bilder via appen mer så blir det tråkiga inlägg från mig.  Men idag loggar jag in på blogg. Se och visar er några bilder från senaste tiden.
 
PG och Wilma ♡
Wilma och Murre♡
Snyggare i verkligheten. 140kr på second hand ☆
Mina nya trosor😆
Köpte denna till svärmor♡☆♡☆

KOMMENTARER:

  • Christian säger:
    2015-03-29 | 16:53:20
    Bloggadress: http://stabil.blogg.se

    Om du uppdaterar appen så funkar det nu, de har fixat det :)

    Svar: Hur uppdaterar man? i inställningarna?
    miateresia.blogg.se

Kommentera inlägget här: