miateresia.blogg.se

40~årig mamma och mormor. Bipolär, borderline och andra diagnoser ställer till det i min vardag. Följ mig i min kamp till en vardag med jobb, sunda relationer och fritidsintressen. kram ♡

Försöka

Kategori:

Orkar inte så mkt nu. Jag överlever bara. Möts av total oförståelse från vården. Jag ber om hjälp hela tiden. Igår gjorde jag nått som jag aldrig gjort. Jag höjde rösten åt dom. Eller rättare sagt till min litiumsköterska. Jag var så arg att jag bara skakade efteråt. Ångest över att jag betett mig illa. Åh blir galen! Ångesten river och sliter i mig hela jävla tiden. Men jag får inte ringa jouren. Jag SKA klara mig själv med mina färdigheter från dbtn. 
Fan fan fan.

Igår hade jag trevligt sällskap iaf. Min yngsta dotter kom och sov över här. Det hjälpte för stunden. Men ångesten kom i raketfart tillbaka när hon åkt igen. Ev kommer hon tillbaks imorgon. Skulle vara skoj. 

Tog inget kort på henne igår så jag lägger ut ett kort från helgen när barnbarnet sov över här. 

Kram på er ♡ 
Kommentera inlägget här: